Klu ade klik yea!!!

Tuesday, December 8, 2009

HIDUP BERANI UNTUK GAGAL

HIDUP BERaNI UNTuK GaGAL. Ape yang korang phm?? Makne nye korang hidup ni mesti la berani untuk gagal. Jangan expect yang korang akan berjaya je. Sume bende korang wat success. Mcm mR/mRs Perfect la ni. Pas2 bile gagal sekali mule la korang down. Pas2 start la tension sampai ade yang sanggup bunuh diri sbb xthn tension.

Atau HiDUP BeRaNI UNTuK GAGaL ni merupakan, 1 contest yang diorganize oleh DENAIHATI dan disokong oleh sponsor2 yang sentiasa bermurah hati iaitu DSGClicks, Berani Gagal Network, One Malaysia Blogshops, Anisha Online Mall dan Saudacare. Aku pun tau contest ni dari member aku Meng (TheWayIThink).

Contest ni sgt la seng. Xssh pun. Klu yang rajin 2, bleh la taip pnjg2 psal ape2 diorg terpikir nk taip yang sesuai dgn tjuk HIDUP BERANI UNTUK GAGAL yang diberikan ni. Klu yg mls mcm aku ni, copy paste maklumat contest 2 pun bleh kn.

1. Contest mudah sahaja iaitu dipenghujung contest (tarikh penutup akan diumumkan kemudian), blog yang tersenarai di sesawang pencarian google.com menggunakan page the web berdasarkan browser FireFox dengan kata kunci "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" pada ranking 1 - 5 akan memenangi hadiah bernilai RM500 setiap seorang dan pada ranking 6 - 10 akan memenangi hadiah bernilai RM250 setiap seorang.

2. Kepada yang rajin mempromosi contest "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" akan mendapat hadiah RM10 untuk setiap referral. Lebih banyak referralnya maka lebih banyaklah hadiahnya.

3. Hadiah bertuah untuk penyertaan ke 10, 25, 50, 75, 100 dan seterusnya setiap gandaan 25 bernilai RM50 mengikut urutan link yang dihantar melalui ruang komen.

Syarat-syarat contest "HIDUP BERANI UNTUK GAGAL" bleh la korg rujuk kt blog DENAIHATI.

5 comments: